min älskling har ett hjärta av snö

Hur brukar din pojkvän prioritera dig?
Vissa lägger ner hela sin själ i ett förhållande, andra gör precis tvärtom.

Jag har haft killar som både prioriterat mig mycket och lite, jag kan säga att det är ingen hit med killar som ger upp sina intressen för att va med en. Jag hatar att bestämma över folk, hur konstigt det än låter.
Men jag skulle aldrig kunna säga åt min pojkvän att inte göra si eller så för att han va tvungen att va med mig. Ibland önskar jag att jag vågade säga till, men det tar liksom stopp där. Där går min ofrivilliga gräns och det är väl sån jag är antar jag.

Tillit och humor är A och O i ett förhållande enligt mig.
Det finns inget viktigare tycker jag, humorn tar några minuter att bygga upp och upptäcka, medans tillit kan ta flera år.

Jag kan erkänna att jag har svårt att lita på killar efter egna tidigare erfarenheter. Och det är jävligt jobbigt, men jag har aldrig tvivlat på ett distansförhållade med Martin. Martin har allt jag vill ha.
Men eftersom jag har svårt att lita på killar (vilket jag inte känt av förstän nu) så har jag börjat fundera på det, men jag vet att jag bara är nojjig.. För jag litar på Martin egentligen. Det är bara tidigare stunder i livet som förstört för mig.

Kom ihåg att hans mamma kommer alltid vara prio ett, du kommer aldrig kunna ta hennes plats och hon kommer alltid vara kvinnan i hans liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0