im just gonna take a minute

Denna dag har sögit apa rent utsagt. Och klockan är fan bara 11!!!!

HATAR MITT SCHEMA
HATAR MINA BUSSTIDER
HATAR ATT VI FÅTT NYA LÄRARE

kommer gå till 4 varje dag och nya lärare och skit! lektionerna ska flyttas helt till ett annat hus som ingen kommer hitta i och det ska va så förbannat jävla omständigt hela jävla tiden! bara för att det är ett år kvar för oss så ska det krånglas till och allt möjligt skit!

usch tack för mig, nu ska jag äta.

förresten så ska jag räkna alla svordomar i det här inlägget någon vacker dag




Kommentarer
Postat av: alice

fem svordommar

2010-08-19 @ 07:17:37
URL: http://tookaann.blogg.se/
Postat av: rebeccus

ååh hatar också taxitider och schemana! seriöst jävla kuk saker!

Såå ska allt vaara så komplicerat nu bara för alla nya klassrum och skit ! :O

2010-08-21 @ 16:11:44
URL: http://reebeccaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0