Cinderella man, cinderella man, cinderella man

För första gången ska jag berätta vad jag gjort idag i den här bloggen. Eller rättare sagt vad som gått åt helvetet.

Dagen började med en jävla röra. Ville bara somna in och vakna till en dag då allt var bra. Jag hatade mig själv och alla omkring mig. Men mest av allt hatade jag verkligheten. Världen vi lever i, så in i helvetes jävla orättvis. Varför just jag? Brukar vissa tänka. Även jag. Jag är fortfarande pissförbannad och vill aldrig mer återvända till min vardag. För den här dagen med Oliver fick mig att glömma verkligheten för några timmar, vi två bara va.
Det var så jävla skönt och det är så enkelt att umgås med killar. Inge jävla drama och inge jävla skitsnack!
Kan bara säga att jag har världens bästa vänner och släkt.

MEN på nått jävla vänster så ville den här dagen sluta lika bra som den börja! Nu tjuter ett jävla brandlarm för ingenting och jag når inte upp till batteriet!

+ att jag hatar såna här inlägg där man whinar sönder men skiit samm


Oliver Berggren 
Tack Oliver för att du finns
du har varit guld idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0