All up to you

Mitt liv är som en deodorant. Den luktar så gott så man blir så sugen på att smaka men när man smakar blir man överraskad över den beska och sträva smaken.
Jag hatar när saker och ting krockar och när jag aldrig kommer ihåg vad jag planerar.
Dagarna går hur långsamt som helst just nu och snart har hela sommarlovet gått.

Förstår inte hur jag har tid med att blogga för att jag har fullt upp med att sätta på mig ett par tighta jeans och samtidigt försöka hålla handduken på huvudet på plats. Panik. Jag har inte panik för att de tighta jeansen inte går över mitt arsle längre utan för att den här dagen varit som alla andra. Spänd. Tyst. Irriterad.

I tried so hard, can't seem to get away from misery
Man, I tried so hard but always be a victim of these streets
It ain't my fault 'cause I tried to get away but trouble follows me
And still I try so hard 'hopin one day you'll come and rescue me



jag vet hur det känns
när broarna till tryggheten bränns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0