the best part of me

Jag tänkte berätta om två personer som är dom personerna jag älskar och bryr mig om mer än vad jag gör med mig själv. Dom är mina kusiner men också mina bästa vänner. Den tilliten jag har med er är obeskrivlig och jag är otroligt tacksam för vad ni gjort för mig. Ni är egentligen dom enda som förstår mig, just därför att ni är precis som mig - fast på två olika sätt.
Tanken att ni skulle välja bort mig för någon annan har aldrig slagit mig och det är en trygghet som är väldigt sällsynt men helt underbar, alla borde ha en vän som man har den slags tryggheten med - en person som man bara vet inte skulle ljuga eller ta mig åt sidan. En person som gör allt för mig och som stöttar mig i allt jag gör. Det är lätt att uppfylla dessa krav på ytan. På ytan kan vemsomhelst bry sig, stötta och låtsas som att de skulle göra vad som helst för mig. Men det är verkligen en jättestor skillnad på folk som bryr sig och folk som bryr sig med hela sin själ. & det är precis det ni gör, blod är tjockare än vatten och så kommer det förbli. Jag kommer alltid stötta era beslut och kommer alltid finnas för er oavsett vad som händer. Vad ni än skulle råka ut för så vill jag alltid försöka hjälpa er, för det är precis vad ni har gjort för mig när jag har haft det svårt.

ni är det bästa jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0