Your kiss is like whiskey it gets me drunk

Hello. Jag har varit i Årjäng från fredag till lördag och firat Raimo, farmor, Magnus och Simon. Därav den dåliga uppdateringen. görnice
Idag när jag och Anna blev själva i lägenheten i Årjäng när resten av gänget åkte till travbanan för att kolla på nå stort travlopp som gick idag så kollade vi på Paris Hilton's new BBF.
Det man hörde var hon är en falsk subba, jag är äkta
jag tror inte på det ordet, äkta. Jag tror inte på perfekt heller, dom går liksom hand i hand.
Hur är man när man är äkta? Det låter så plastigt på nått sätt, samma sak med perfekt. Naturligtvis.

Det jag tror på är ärlighet, det är det enda som känns "äkta" om det är någonting som är det.
Jag skulle aldrig kunna kalla mig själv perfekt, även om jag trivs med det som inte är perfekt.

Jag tror att man kan vara perfekt just när man har brister, jag tror det är då man är som perfektast. Om det nu ska gå att vara perfekt. För brister har alla, brister är bra. Det är sånt som än en gång får oss att växa. Vi lär oss av våra misstag och blir sakta men säkert bättre på saker och ting.

På bilden spelar dom poker, det var jag och Viktor (killen som kollar in i kameran) som fick sitta bredvid och dricka Zingo.



peace på er, nu kommer Julia och faaan va jag ska snacka så att öronen blöder på henne och hon kommer gråta sig till sömns vad jag är hemsk men hon får faktiskt skylla dig själv :)

Jag fuskade på grönsaker-och-träning-varje-dag-schemat idag och tränade inte. Har varit ett hårt dygn får skulle på det!
Nu måste jag gå upp och ta bort dom gamla snorbusarna som Alice rullat ihop och kastat i mitt rum och den gamla pizza salladen som hon la på golvet tillsammans med gaffeln
hahahahahahaha fan va rolig jag är idag blir så glad och nu kom Julia så jag hinner inte plocka undan, får hoppas på det bästa så hon inte ser pizzasalladen som ligger mitt på golvet och att hon inte får snorbusarna under fötterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0