If you try to hold me back I might explode

gårdagens snack

Alice började med att klaga nå fruktansvärt över att jag kollade på baboon på boomerang och jag kontrade givetvis med att hon har två porrkanaler på sin tv och påstår att hon aldrig sett på porr. Klart hon har.
Hon fortsatte klagandet en liten stund efter med att jag hade två kuddar mer än henne. Jag somnade efter att hon sagt det va ju skitschysst.

morgonens snack

Jag står i köket och brer en avlång macka, skriker med jämna mellanrum jävla kukmacka Alice frågar vadå? Jag svarade inte utan höll på med att fundera på livets gång. Tillslut frågar jag Alice Alltså Alice, har du någonsin någonsin sett en snygg kuk? Hon suckar och säger bre din jävla macka och ät nu istället, vi snackar inte om det där.  Men har du det? Frågar jag. Nej det samtalsämnet var inte populärt verkar det som.
Alice går ut och brer sin egen macka och skriker efter en stund den här mackan såg ju inte alls ut som en jävla kuk!! Jag svarar haha jag skrek ju för att det gick jävligt dåligt att bre den jävla mackan.  Alice svarar men vadå, har man en lätt hand så går det, men det är klart.

Alice öppnade precis nå bord från Ikea, jag frågade ska du sätta ihop det där själv? Jaa. Okej tänkte jag. Jag hjälper dig inte om det blir fel. Hon svarar Det är lugnt, då blir det ju bara snett.
Jaja tänkte jag, sätt ihop ditt jävla bord du.
Alltså hur enkelt som helst, 4 skruvar till ett bord. jag hjärta Ikea alltså.
Efter att hon satt ihop det och sagt nu kan jag sitta på det
säger hon skriv inget om mig på din blogg

Nu har hon problem, Hanna jag kan inte få ur fingret ur naveln. Bäst jag hjälper henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0