Everybody hurts

Åkte till Ikea med Alice med familj på förmiddagen, bilden är tagen just efter att mina öron hade blött klart när Alice drog en egen verision på Break your heart med Taio Cruz. Tyckte att det behövdes en liten variation i baksätet så drog fram kameran, Alice slutade sjunga direkt och började poosa. Haha, min lilla tös. Känner mig verkligen som en storasyster till den tjejen alltså. Ungen. Barnet. Haha whatever, hon är min lilla Alice i vilket fall och kommer alltid vara :)
Jag har sån ångest för att jag börjat bita på naglarna igen, för att jag varken sprang eller red idag, för att jag inte klippte gräset, för att jag inte hängde med till torsby och kollade på häst till Alice, för att jag är så jävla feg, för att jag inte vågar någonting. För att det alltid är svårare att formulera sig rätt till de man älskar mest. Så nu har jag fått det sagt.
Trodde att Coren var inställd på sommaren, men det var den alltså inte.. Med det sagt så ska jag ta tag i mitt liv, för tredje gången och gå på Core imorn klockan halv 7 med Fillan. Har varit så jävla folkskygg sen västkusten och sen midsommar och sen forever känns det som så ska bli sjukt kul att träffa någon som är helt jävla lika crazy som mig igen



everybody hurts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0