trevlig start

jag kan ju passa på att säga hej, hej. Trevlig start det blev ännu än gång. Om jag nu orkar underhålla den här bloggen. Ärligt talat, vem fan bryr sig om vad någon gör om dagarna? Alltså vem bryr sig om alla dessa listor som skrivs när man ska berätta vad man ska hinna med och göra på 24 timmar som man oftast aldrig gör hälften av?
Haha, jag hör själv hur negativ jag låter åt mer än halva bloggvärlden som gör på det här sättet.
Man vill bara veta vad någon gör om man är sugen på att knulla som man säger i värmland.

Men vem vet, det kanske är jag och värmlänningarna som har fattat fel. Men det gör mig faktiskt ingenting. Det är sånt som får oss och växa som människor

Haha, men om det är någon som tänker fråga vad jag gör, så tänker jag svara att jag ska brottas med myggen framför min ofantliga lilla TV och kolla på FARSAN.

as the great heroes says, over and out simma lugnt.
(jävlar magnus om han inte läser min blogg nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0