I dreamed about your golden eyes

Godmorgon. Och jag menar faktiskt det jag säger, god morgon! verkar som att det blir en fin dag idag
+ att det var jävligt längesen jag sovit såhär gott! fast det är klart, har man legat i en trång och hård beddsoffa i 1 vecka så är det inte mycket som är värre.
Men det bästa med att vara hemma är ändå att pappa jobbar nu.
Vilket resulterar att jag får sova. sova längre än till 8.
Det är måndag, vad gör man på måndagar? känns helt tomt innanför skallbenet.
& efter en vecka med mat hela dagarna (det är faktiskt sant, jag åt säkert 12 ggr om dagen eller nått. Jag har inte hunnit bli hungrig en enda gång på 168 timmar) så känner jag ett starkt sug av att börja träna. Träna tills det fan inte är någonting kvar och sen pierca mig i naveln. Som det ser ut nu skulle jag aldrig sätta dit en piercing. Skulle jag pierca mig nu skulle jag aldrig mer se den. Haha, så känns det. Lustigkurren är vaken.

Nu ringer det, men det ringer ju där nere. Jag låsas som att jag sover, pappa är fan där nere och kan ta det! Han är nog den lataste personen som finns. 
pappa jobbar - bara att kravlla sig upp ur sängen och gå ner och svara
och nu slutade det innan jag ens hann publicera detta. Men jag ska ändå gå ner och ta tag i mitt liv,
jag ska äta, rida och springa springa springa i värmen.
Vet jag om det blir bättre träning om man tränar när det är varmt? Man svettas ju mer då, bränner man inte mer ju mer man svettas?

Goodmorning once again! haha jag är gladare än vad jag ser ut att vara

         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0