'cause everybody cries and everybody hurts sometimes

http://tookaann.blogg.se/2010/july/wischer.html

jag bloggade lite till Alice igår, tycker jag var lite vitsig även om allt är sant.



Kevin Rudolf – I Made It (Cash Money Heroes)
R.E.M. – Everybody Hurts
Coldplay – Fix You

Jag vrålhatar rösten i fix you men texten är jävligt meningsfull, liksom de andra låtarna. De låter lite sorgliga men jag blir jävligt glad av dom. De påminner mig om att allt som är värt något får man kämpa för och man är aldrig ensam även de hemskaste stunder. Den sista är en känlsa nerskriven i ord. så jävla fint




 

Jag har gjort en diet åt mig själv, nu jävlar blir det träning och grönsaker varje dag!
Min drog nutella går fetbort och jag ska sluta bita på naglarna.. buhu en del av mig går bort.
Men fortsätter jag med nutellan kan jag lika gärna limma fast det på höfterna, de sätter sig där i vilket fall.
Taggad som fan, nu ska jag ut och springa före jag ska rida!
ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0