she was barely sexteen and too young to drinking wine

Shes indecisive
She can’t decide
She keeps on lookin’
From left to right

" Girl, c’mon get closer look in my eyes searchin’ is so wrong, I’m Mr. Right "


Godmorgon seg morgon. Jag kan passa på att berätta att igår hade jag en sån fruktansvärd träningsverk, eller vad det nu egentligen var, i arslet. Det var riktigt obehagligt, kunde knappt gå haha. Men det får man väl ändå inte efter en halvtimmes tennis? Man tycker ju att det borde vara armarna som tog stryk, för de har utövat en helt ny teknik som jag aldrig vetat att jag har. Haha.
Så jag tänkte att jag går ut och springer, det borde släppa då. Och på nått jävla konstigt vänster så blir det ännu värre och jag kan knappt röra mig hahaha good work





ingen bild är redigerad

förresten ska jag på möte idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0