LA told me, "You'll be a popstar, all you have to change is everything you are."

OJ nu har jag hamnat efter... förlåt Alice!

Kan passa på att sammanfatta helgen då!
I fredags kom världens bästa älskling till mig vid 6 tiden. Jag hade lagat kycklingtärningar med grädde, pasta och gjort hemlagat pitabröd. Jag tyckte det va jättegott iallafall! ;) Senare på kvällen kollade jag och Martin på Änglagård första sommaren och Andra sommaren. guld filmer, värda och se! längtar tills Sista sommaren kommer ut på film!
I lördags vaknade vi och vid 3 åkte vi och kollade på när A-laget spelade match mot Kopparberg. Vild jävla publik ?!
Sen åkte vi hem och åt tacopaj och mös.
Idag, söndag, så har vi duschat och sen åkt på kalas hos min farbror som fyllde år. Väldigt trevligt med hela släkten! Sen åkte vi åt olika håll och jag saknar honom redan.. Allt blir så jävla tomt utan honom :(

Just nu så sitter jag med syrran och pratar om allt möjligt och kollar på Big Brother. Har kollat på Solsidan ♥ och Timeout tidigare, sooft.

Jag har en lista som jag ska fullfölja! Vill så gärna tatuera mig!!
• En tatuering som sitter vid troskanten där det ska vara en fin fågel, ett litet hjärta av nått slag och mamma och pappas intialer.
• En tatuering ska sitta på skuldran med texten mistakes makes us stronger.

På min högra fots utsida vill jag skriva mitt födelsedatum.
• Lite över fotknölen vill jag skriva min systers namn Sofia.

När jag får barn ska jag göra ett handavtryck av dem och sätta på skuldran.

På något sätt vill jag hylla mina kusiner Alice & Rebecka.


LOVE

Every day I fight a war agains the mirror
I can't take the person staring back at me 'cause I'm a hazard to myself ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0